Garancija i popravka

Potrebna je popravka ?

Pre nego što pošaljete svoj Sony proizvod na popravku, da li ste pokušali da rešite problem sami? Mnogi manji problemi se mogu otkloniti:

Ako se radi o nečemu što se lako rešava, možete nastaviti sa korišćenjem svog proizvoda dok mi to razmotrimo.

Da li se popravka isplati?

Zadovoljni smo što možemo da popravimo većinu proizvoda. Međutim, može se desiti da se popravka proizvoda ne isplati, što zavisi od:

Kako mogu da izvršim popravku?

Možete se obratiti distributeru Sony proizvoda od koga ste kupili svoj proizvod ili pronađite ovlašćeni servisni centar

Popravke koje vrši ovlašćeni servisni centar

Ako je vaš proizvod popravljen u ovlašćenom servisnom centru , onda imate garanciju od 3 meseca.

Ove kontakte možete da koristite i ako imate bilo kakva pitanja, komentare ili pritužbe.

Prikaz liste ovlašćenih servisnih centara

Onlajn zahtev za popravku

(Nije dostupno za VAIO ili tablet)

Prijavite neispravnost vašeg uređaja, podnesite zahtev za popravku.

Enter your model name in the search box. Then follow the on-screen instructions.


(Nije dostupno za VAIO ili tablet)