Dobro došli na Sony stranice za podršku za popravku. Vodićemo vas kroz neophodne korake kako bismo vam postupak popravke učinili što prijatnijim i što praktičnijim.



Korak 1: Šta mi je potrebno i zbog čega?

Jednom kad utvrdite da vam je potrebna popravka, moraćete da imate neke informacije.

Ovo je lista stavki sa informacijama koje će vam biti potrebne:

Naziv mog proizvoda/modela
Serijski broj

Gde mogu da pronađem naziv modela ili serijski broj?

Zahvaljujući nazivu modela i serijskom broju možemo precizno da identifikujemo vaš proizvod i da dođemo do dodatnih informacija koje će biti korisne za popravku.

Moja faktura

Vaša faktura će pomoći prodavcu da proveri da li još uvek traje period garancije za vaš proizvod. Takođe povezuje vaš proizvod sa bazom podataka. Izgubili ste fakturu? Bez brige, ako još uvek traje period garancije za vaš proizvod, vaš prodavac ima digitalnu kopiju.

Informacije o garanciji

Proverite da li još uvek traje period garancije za vaš proizvod (pogledajte fakturu) ili proverite da li ste produžili garanciju. Ako niste sigurni koliko traje period važenja garancije u vašoj zemlji, pogledajte naš pregled.

Moji lični podaci

Ime, adresa, e-adresa i broj telefona.

Korak 3: Opis problema

Priprema je ključna za uspeh. Jasan opis problema će pomoći timu koji obavlja popravku.
Možete da preuzmete i da odštampate predložak koji će vam biti od pomoći da rezimirate tražene informacije.

Preuzmi predložak

Korak 4: Lociranje i kontaktiranje sa Sony ovlašćenim servisnim centrom

Sada kada ste kompletirali datoteku, vreme je da potražite ovlašćeni servisni centar (engl. Authorized Service Centre – ASC). Pomoću ASC lokatora potražite odgovarajuće ASC lokacije u blizini.
ASC će vam do završetka postupka biti vodič. Postarajte se da im dostavite sve informacije koje ste prikupili.


repair centre locator

Kliknite da biste pronašli ovlašćeni servisni centar


Dodatni saveti i trikovi

  • Napravite rezervnu kopiju podataka:
    Prilikom popravke proizvod se vraća na originalne fabričke postavke. To znači da će svi podaci koji se nalaze na uređaju, kao što je muzika ili slike, biti izbrisani. Kompanija Sony nije odgovorna za gubitke ličnih podataka tokom usluge popravke, pa preporučujemo da napravite rezervnu kopiju svojih datoteka pre nego što nam pošaljete svoj proizvod (proizvode). To možete napraviti tako što ćete preneti datoteke na svoj računar, memorijsku karticu ili spoljni USB uređaj za skladištenje.

  • Nemojte uključivati nepotrebne stavke
    Dodatni pribor šaljite sa opremom samo ako je važan za popravku (npr. punjač baterija ne radi kako treba). Postarajte se da uklonite sledeće proizvode, jer mogu biti odbačeni, zagubljeni ili oštećeni tokom usluge:
    • CD medijumi
    • DVD medijumi
    • Blu-ray diskovi
    • i memorijske kartice


    Ukoliko uz glavnu jedinicu dolazi i dodatna oprema za popravku, važno je da naznačite koja je dodatna oprema obuhvaćena. To je važno da bi se izbegli potencijalni sporovi u budućnosti. Na primer, ako se priloženi dodatni pribor ne vrati nakon završetka popravke.

    Kompanija Sony nije odgovorna za oštećenja ili pogrešno skladištenje optičkih diskova.