Dobro došli na Sony stranice za podršku za popravku. Vodićemo vas kroz neophodne korake kako bismo vam postupak popravke učinili što prijatnijim i što praktičnijim.
Jednom kad utvrdite da vam je potrebna popravka, moraćete da imate neke informacije.
Ovo je lista stavki sa informacijama koje će vam biti potrebne:
Gde mogu da pronađem naziv modela ili serijski broj?
Zahvaljujući nazivu modela i serijskom broju možemo precizno da identifikujemo vaš proizvod i da dođemo do dodatnih informacija koje će biti korisne za popravku.
Vaša faktura će pomoći prodavcu da proveri da li još uvek traje period garancije za vaš proizvod. Takođe povezuje vaš proizvod sa bazom podataka. Izgubili ste fakturu? Bez brige, ako još uvek traje period garancije za vaš proizvod, vaš prodavac ima digitalnu kopiju.
Proverite da li još uvek traje period garancije za vaš proizvod (pogledajte fakturu) ili proverite da li ste produžili garanciju. Ako niste sigurni koliko traje period važenja garancije u vašoj zemlji, pogledajte naš pregled.
Ime, adresa, e-adresa i broj telefona.
Priprema je ključna za uspeh. Jasan opis problema će pomoći timu koji obavlja popravku.
Možete da preuzmete i da odštampate predložak koji će vam biti od pomoći da rezimirate tražene informacije.
Preuzmi predložak
Sada kada ste kompletirali datoteku, vreme je da potražite ovlašćeni servisni centar (engl. Authorized Service Centre – ASC). Pomoću ASC lokatora potražite odgovarajuće ASC lokacije u blizini.
ASC će vam do završetka postupka biti vodič. Postarajte se da im dostavite sve informacije koje ste prikupili.
Kliknite da biste pronašli ovlašćeni servisni centar